poniedziałek, 6 czerwca 2011

WIELKA KSIĘGA SKARG I ZAŻALEŃ....

Złe zachowanie kasierki. Kasierka robiła se manikure w sklepie żywności.
Kiedy prosiłam o mleko nic nie odpowiedziała, manikura trwała. Drugi raz prosiłam.
Sugerowałam, że to nie miejsce do manikury. Odpowiedziała niegrzecznie i znowu zaczęła z manikurą.
 Czekam na tłumaczenie z Urzędu Dzielnicowego. Przepraszam, że niedokładnie piszę po polsku.
wspomnienia Alicja Kozakowska

W dniu dzisiejszym w sklepie pusto i brudno. Obsługa skandaliczna.
Nie pozwolono nam kupić oleju, wykazując się skrajną arogancją
Olej .

wspomnienia- Krzysztof Jakubowski
- odpowiedź :
Obywatele ci żądali, aby olej sprzedawać bez ograniczeń - na co kolejka,
w której i ja stałem, prosiła aby dawać po 1 litrze, bo nie starczy. Wybuchła awantura,
bo obywatele ci stwierdzili, że skoro jest urynkowienie i demokracja, to oni wezmą, ile chcą,
a inni ich nic nie obchodzą,
 po czym złośliwie wpisali się do książki.

Na wystawie są wystawione różne sery żółte, ale w sklepie nie ma ich w sprzedaży.
Co to za zwyczaj reklamowania towaru, którego nie ma w sklepie ? Proszę o wyjaśnienie.
 

Wyjaśnienie kierownika: Sklep bierze udział w konkursie. Zrobiono więc wystawy konkursowe,
na których umieszczono atrapy towarów.
Samych towarów od dłuższego czasu niestety brak w sprzedaży.

brudne ręce magon
sprzedawczyni obgryza paznokcie a nastepnie podaje mnie twaróg ręcami czarnymi od orzechów .
po zwróceniu jej uwagi odpowiada że szybciej zgliwieje i
bedzie dobry do usmażenia , a ja wole świeży..

brudas
Wchodze, nie ? i patrze a na ziemi leży martwy gołąb to się pytam czemu on tu leży,
nie ? a pani kasjerka odpowiada,że pewnie spadł z półki drobiowej.
Karygodne żeby nie grodzić mięsa i żeby sobie tak spadało...

Jak sklepowa mówi, że nie da, to nie da, a jak mówi, że da to mówi...

W związku z panującymi upałami poprosiłem sprzedawczynię o butelkę Kryniczanki,
na co ona obraziła się i zrobiła enigmatyczną minę. Wyjaśnienie ekspedientki:
No przecież nie urodzę. Ostatnio Kryniczankę mieliśmy w listopadzie w zeszłym roku
w ramach akcji żniwnej,
 a i to jedna skrzynka tylko przyszła.