środa, 24 marca 2010

Kultowe przedmioty : "KASPRZAK " i "TULIPAN "

"Wspaniały" -sprzęt nagrywająco -odtwarzający na zagramanicznej licencji sen i marzenie wielu,moje spełniło się jak nazbierałem kasy,chyba od czasów komunii,ale i tak nie starczyło by bez dorzutki rodziny ,wystany po otrzymaniu cynku od znajomej z jednego z 3 sklepów do ,których rzucali ,stałem w śniegu od 3 w nocy,o 10 kupiłem,sukces !.Mogłem nagrywać w końcu muzykę z "trójki",całe albumy :) z audycji Kaczkowskiego czy składanki Beksińskiego(szkoda,że się zabił..)
"TULIPAN" jedyny,"doskonały" telefon biurowo domowy ,wieczny kolor to czerwień ,żadkie "mutacje" to zgniła zieleń (czyli tzw. "jelołbachama") ,kość słoniowa i ewenement pomarańcz jak ten....N a wszystkich biurkach Prl-u,nadawał prestiżu posiadania połączenia ze "światem" zewnętrznym...natomiast wiadomo czas oczekiwania na linię i numer w przyszłej 10 latce....czyli nigdy lub 15 lat...ja czekałem 10.